Creativity at work is een initiatief van Marjolein Oosterheerd. Het idee voor dit bedrijf is ontstaan door een paradox in haar motivatie achter het kunstenaarschap. Behalve de passie voor de schilderkunst zelf merkte ze met exposities dat wat een belangrijke bedoeling van het werk was, juist niet plaats vond:

 

C
R
E
A
T
I
V
I
T
Y

A
T

W
O
R
K

 


BEDRIJF EN ORGANISATIE

CREATIVITY AT WORK


PERSOONLIJKE ONTWIKKELING


HOME
CONTACT | OVER
BLOG |
DE LEGE LA


VISIE | TRAINING | COACHING


VISIE | INNOVATIE | TRAINING
BRAINSTORMEN

"Veel mensen gaven complimenten, dat is fijn, maar in het compliment werd vaak gezegd dat het zo knap is en dat zij het zelf nooit zouden kunnen. Dat vond ik jammer want met m'n schilderijen wilde ik juist mensen aansporen hun blik te verruimen. Door mijn opleiding in haptonomie en training in creatief denken heb ik een manier gevonden om anderen te betrekken in mijn enthousiasme voor de creërende eigenschap van mensen. Met het geven van training heb ik gemerkt dat mensen erg blij worden wanneer ze mogelijkheden in zichzelf ontdekken om vorm te geven aan hun eigen ideeën. Dat maakt me vrolijk en nog enthousiaster".

Creativity at work werkt soms samen met andere bedrijven of huurt mensen in vanwege hun expertise. Met een brainstorm wordt meestal een friskijker meegevraagd. Een friskijker/wilde gans is iemand die juist geen verstand heeft van het onderwerp en daarom onbevangen en ongebonden mee kan doen in een creatief proces. Daarmee wordt ook de eventuele bedrijfsblindheid doorbroken.

Voor meer informatie over Marjolein Oosterheerd kunt u ook kijken op haar
website wwww.marjoleinoosterheerd.nl, blog de waarde van creativiteit en Linkedin profiel.